تلفن : 02133927425
آدرس : تهران، خیابان لاله زار جنوبی، ابتدای کوچه ترابی گودرزی، پلاک 48
ساعت کاری فروشگاه : شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 18 و پنجشبه ها 9 تا 14
تلفن : 02133927425
آدرس : تهران، خیابان لاله زار جنوبی، ابتدای کوچه ترابی گودرزی، پلاک 48
بروز ترین تجهیزات میکروسوئیچ و لیمیت سوئیچ

انواع برند های مطرح گیج فشار و گیج دما

خرید گیج فشار و گیج دما

برای محاسبه میزان دما و فشار اجسام گوناگون در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و نیروگاه ها که امری بسیار مهم و حساس است، از وسایل کاربردی گوناگونی می توان استفاده کرد که مهم ترین آنها گیج فشار  گیج و دما می باشد. گیج های ترکیبی فشار و دما بخشی از ابزارهای دقیق در صنعت محسوب می شوند. از ابزارهای دقیق برای اندازه گیری کمیتی مشخص یا فرمان دادن به سایر دستگاه ها و مدارهای فرمان استفاده می کنند و یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آنها گیج فشار و گیج دما یا همان مانومتر و ترمومانومتر است.

با کمک هر گیج فشار و  گیج دمایی می توان میزان دما و فشار محیط را تعیین کرد. اما باید بدانید تمام گیج ها یک عدد ثابت را نشان نمی دهند. به عبارتی چون نرخ تعیین دما و فشار در کشورهای متفاوت گوناگون بوده و درجه بندی های مختلفی برای اندازه گیری فشار و دما وجود دارد، مقادیر عددی مختلفی نیز برای اندازه گیری اعداد نشان داده شده در سطح گیج به وجود می آید. در واقع مقدار اندازه گیری شده در هیچ دو گیج فشار و گیج دما با هم برابر نیست مگر اینکه توسط یک معیار مشخص طراحی شده باشند. همچنین درجه بندی آنها باید به وسیله یک معیار مشخص و استاندارد و به صورت کالیبره شده باشند. برای اندازه گیری میزان دما از یکاهای مختلفی استفاده میکنند. واحد بین المللی اندازه گیری آن کلوین است، اما سلسیوس و فارنهایت هم برای بیان اندازه دما کاربرد دارد. برای اندازه گیری فشار سیالات از یکای بار استفاده می کنند.

قیمت گیج دما

عوامل مختلفی سبب تفاوت قیمت گیج فشار و گیج دما می شوند، در واقع می توان گفت این تفاوت قیمت به خاطر تفاوت در امکانات زیر است:

  1. قطر نمایشگر دما سنج
  2. ظرفیت و رنج دمای ترمومتر
  3. موقعیت اتصال دنباله و تجهیزات گیج دما
  4. جنس بدنه و غلاف دما سنج
  5. پراب یا تست ترمومتر

قیمت گیج فشار

  1. تفاوت مواد ساخت بدنه فشار سنج که در واکنش های خورنده از فلز استیل و در غیر این صورت از برنج استفاده می شود.
  2. نوع صفحه نمایش گیج فشار که آنالوگ باشد یا دیجیتال
  3. دیال فشار سنج
  4. نوع و معیار درجه بندی فشار سنج
  5. استانداردهای نفوذ (IP)
  6. ارتباطات گیج فشار
  7. تحمل پذیری و میزان ظرفیت فشار سنج
  8. قسمت های سنسور و سوکت فشارسنج (Wetted Part)

همه عوامل ذکر شده در تعیین قیمت گیج فشار وگیج دما ( ترمومانومتر ) موثر است. جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه فروش گیج فشار و گیج دما با شماره های موجود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع گیج فشار و گیج دما

یکی از ویژگی های مواد موجود در طبیعت دما است که میزان گرمی یا سردی جسم را نشان می دهد. هنگامی که دمای جسمی افزایش پیدا می کند در واقع سرعت جنبش انرژی مولکولی آن زیاد می شود. به عنوان مثال افزایش دما در یک راکتور هسته ای بیان کننده افزایش واکنش هاست که باید کنترل شود. همچنین افزایش فشار در این محیط می تواند انفجار در راکتور را به همراه داشته باشد. یا افزایش دما غیر فعال شدن برخی از کاتالیزورها در محیط آزمایشگاه را به همراه دارد. به همین  دلیل کنترل لحظه ای فشار و دما با گیج فشار و گیج دما در این محیط ها نکته بسیار مهم و کلیدی است.  گیج فشار و گیج دما ابزار بسیار دقیق و کاربردی هستند که در تمام کارخانه ها و مراکز حساس وجود دارد.

گیج فشار و دما

انتخاب گیج فشار و گیج دمای مناسب

برای انتخاب بهترین گیج فشار و دما ترکیبی ( ترمومانومتر ) باید ویژگی های مهمی را در نظر گرفت :

یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب گیج فشار بیشترین میزان فشاری است که فشارسنج تحمل می کند. نوع سنسور انتخابی با توجه به میزان فشار فرق می کند.

مثلا در گیج های فشار 0.6 تا 1600 بار از سنسور لوله بوردون و برای فشار کمتر از 0.6 از سنسور کپسولی یا دیافراگمی استفاده می شود. اندازه صفحه نمایش ارتباط مستقیمی بین اندازه صفحه و ظرفیت گیج فشار وجود دارد.

میزان دمای محیط، چگالی، ذرات معلق در هوا، رطوبت و ... در نحوه کار فشار سنج تاثیر گذار هستند. اگر دما و فشار محیط و فرآیندها از ظرفیت گیج فشار بیشتر باشد باید از ابزار کمکی به نام کولینگ یا کپیلاری استفاده کرد.

با توجه به اتصالات فشار سنج در نظر گرفتن برخی نکات مانند: فشار واکنش ها، محدودیت فضای استفاده، اندازه و نوع اتصالات و ... ضروری است. و نحوه اتصالات، به شکل های: اتصال از زیر، پشت و فلنجی وجود دارد.

استفاده از سنسور RTD و ترموکوبل برای دماهای کمتر از 200 درجه سانتی‌گراد و سنسور ترموکوبلی برای دماهای بالاتر، بدنه ای مقاوم و مکانیسم درونی دقیق، نشان دادن تغییرات دمایی با آهنگ یکنواخت ونداشتن پرش در عقربه

فروش گیج دما و گیج فشار

خرید انواع گیج فشار و  گیج دما موجود در بازار : دما سنج جیوه ای، دما سنج الکلی، دما سنجبیمتال، دما سنج گازی و ... فشار سنج ها هم در انواع مختلف: فشار سنج آنالوگ یا دیجیتال، فشار سنج لوله بوردن، فشار سنج دیافراگمی، فشار سنج خلا، فشار سنج تفاضلی، فشار سنج روغنی موجود هستند. درسایت بانک صنعت با مشاوره رایگان قبل از خرید.
جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت گیج فشار و قیمت دما قبل از خرید انواع گیج فشار و دما با کارشناسان فروشگاه بانک صنعت در ارتباط باشید.

خرید انواع گیج فشار و دما لاله زار

فروشگاه بانک صنعت با 40 سال سابقه در زمینه ی وادرات انواع گیج فشار و گیج دما،  میکروسوئیچ ، لیمیت سوئیچ ، تامین انواع تجهیزات برق صنعتی ، پنوماتیک، هیدرولیک، و ابزار های دیگر را با بهترین برند های دنیا به صورت فروش آنلاین و فروش حضوری با داشتن گارانتی و ضمانت صد در صد کالا به فروش می رساند.

گیج-فشار-و-دما

مشاوره تخصصی و حرفه ای

فروشگاه بانک صنعت ارائه دهنده انواع میکروسوئیچ های برند مطرح شمرسال میباشد. شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره و خرید میکروسوئیچ از طریق راه های زیر در ارتباط باشید :

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
‫5/5 ‏‫(3 نظر)‬
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

واتس آپ واتس آپ تلگرام
فهرست
فروشگاه
حساب کاربری من